7 maj! 5 dagar kvar

Det är mindre än fem dagar kvar nu till varvet och nervositeten börjar att komma. Men gårdagens långlöpning fick mej att känna mej lite bättre inför lördagen i alla fall. Jag sprang med en kille på V som ska springa i samma startgrupp som mej så vi borde ha samma ungefär samma tempo. Dock så har ju mitt tempo sjunkt avsevärt sen förra året. Vi sprang broarna runt, alltså nästan så som varvet går, och det borde ha blivit närmare 18km. Vissa stunder var skitjobbiga och jag trodde inte jag skulle orka. Men det gick och jag var helt död i benen när jag kom i mål. Men hoppet finns i alla fall nu att jag kan klara 21 km på lördag!

Imorgon åker jag på georesa med klassen till Kinnekulle (?). Fyradagar ute i skogen för att kolla på bergarter, mineraler, naturen osv. Alla säger att det är en riktigt rolig resa och jag tror det kommer att bli det. Bara vädret blir bra och det inte regnar. Matlådan till lunchen står i alla fall redo och snart är även väskan packad. Vi ses på fredag alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0