20 september! Segergasque!

Igår var det segergasque som Virus arrangerade för nollan. Det var en riktigt rolig kväll med bra sittning, gyckel, mat och efterfest osv. Lagomt full och lagom sen kväll resulterade i att jag var uppe i bra tid imorse. Inte det minsta bakis var jag heller, konstigt att det kan variera så mycket ändå. Ett tips från igår är dock att raka aldrig benen stressad innan en sittning på toaletten med en dålig engångsrakhyvel... Detta resulterade i att jag fick ett rätt rejält skärsår på fotleden som sved ordentligt när jag skulle sova inatt.
 
Nu lägger jag i alla fall full fokus på flervariabelplugg inför lördag och hoppas på det bästa! Hur som helst kommer det bli en toppenkväll med fina nollmiddagen och eftersläpp på gasquen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0