23 september! sliten söndag

Dagen efter nollmiddagen och jag är så trött och sliten som jag ska vara. Dagen igår började med flervariabeltenta på förmiddagen, sedan en snabb sväng på stan för att sedan stressa hem och duscha, måla naglar, och fixa mej inför kvällen innan jag skulle till Odd fellow och fixa med bordsplaceringar osv. Klockan fem var det dags för nollrevyn och baletten på skolan. Då kunde jag äntligen ta en cider och slappna av en aning efter att ha varit lagomt stressad hela dagen och haft tjugotusen saker att tänka på.
Kvällen och natten var sedan bara så underbart trevlig och rolig. Att sitta vid honnörsbordet och blicka ut över nollan var väldigt speciellt (jag satt där för att jag blev supernollan förra året) och maten var riktigt god. Efter sittningen gick vi i fackeltåg tillbaka till chalmers och eftersläpp på gasquen. Känslan att slippa jobba gasque var också så underbar! Bara vara där och ha kul med nollan och alla andra phaddrar istället. Men jag hjälpte dem att städa litegrann efteråt. Det tyckte jag var rätt bra av mig.
Jag var hemma vid sju imorse och efter 5 timmars sömn, lite städande i lägenheten, en pizza och häng i trappen utanför min lägenheten så sitter jag nu här. Om en timme ska jag se film med några fina vänner, det känns som bästa sättet att tillbringa en sån här kväll på.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vilken underbar klänning du hade på dig Ida! vars är den ifrån?! du var jättefin i den iaf =)

2012-09-23 @ 21:54:00
Postat av: Ida

Åh tack så mycket! Jag lånade den av Victoria i V6 :)

2012-09-23 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0