25 tisdag!

Denna vecka har börjat bra med två träningspass, löpning igår och spinning idag, samt att jag pluggat bra. CSN har även rullat in på kontot idag och jag har fixat med alla betalningar och räkningar. Dessutom har jag storhandlat och fyllt på kyl och frys. Jag känner mig allmänt nöjd just nu. Det är en lugnare vecka i veckan vilket är riktigt skönt. Det enda som skulle behövas är en ordentlig sovmorgon. Jag tar mig verkligen inte upp på morgonarna...
 
 
Jag och mina fina tjejer i lördags!
 
 
Det är förresten så mycket kul jag har att se fram emot nu. Om drygt två och en halv vecka är det den årliga bastuomsitsen som jag sett fram emot länge. Sedan kommer mamma och pappa när jag fyller år och tentorna är skrivna. Efter det börjar några veckor av aspning. Hösten är fylld av massa skoj och den kommer gå så sjukt fort!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0