26 september! Innebandy <3

Ikväll var jag för första gången denna terminen på sektionens innebandypass i kårhuset. Som jag har längtat efter att få spela. Hela dagen idag har jag haft ett leende på läpparna då jag vetat att jag ska få spela innebandy. Denna sport alltså. Den kommer alltid finnas i mitt hjärta och det kommer alltid vara lika roligt att få ta fram klubban och lira. Två timmar av smålagsspel utan regler med en massa V:are blev det ikväll alltså. Svettigt och jobbigt, men sjukt kul! Jag ska försöka hinna med mer onsdagsinnebandy. Någon gång vill jag spela i lag igen, korplag eller vad som helst. Men lira på en riktig storplan med målvakt och allt. Just nu har jag bara inte riktigt tid för det.
 
Lite bilder från förra onsdagen då vi, V6, var på segergasque!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0