27 september!

Kvällen har tillbringats med att sitta i några timmar (rättare sagt i drygt fyra timmar) på läsperiodens sektionsmöte. Jag måste bara poängtera att detta ska vara det kortaste av sektionens fyra läsperiodsmöten. Sektionsmöte låter ju rätt trist, men faktiskt så är dom riktigt intressanta och kan vara värda att gå på.
Jag har dessutom pratat med Anna hemifrån och igår pratade jag med Emelie. Så roligt att prata med dem när det var ett tag sen sist. Jag får lite smått hemllängtan av det. Hemresan är för övrigt bokad till den 20 december, så mitt på dagen den 21a anländer jag med tåget. Då förväntar jag mig MASSOR av snö! Vädret i Göteborg suger under hösten. Regn, regn och åter regn så långt du kan se på väderprogrosen. Även om det inte regnar så måste man ta med paraplyet till skolan för att det garanterat blir regn senare på dagen. Jag börjar nästan undra vars jag har hamnat..
 
 
 
Från studenten 2009, Anna, Emelie och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0