8 september! de var ett tag sen

Nu har det gått ett tag sen jag skrev här, nästan två veckor rättare sagt. Det har varit fullt upp och det har hänt så mycket denna tid så jag inte haft tid helt enkelt. Jag vet inte riktigt heller vart jag ska börja nu. Under dessa två veckor har jag i alla fall bland annat hunnit skriva två omtentor (jag väntar fortfarande på resultatet...), klippt lugg och färgat håret, gått en hel vecka i skolan redan, arrangerat gasque (medeltidsgasque för nollan), haft phadderkalas och igår var det pubrunda på Chalmers.
 


Just nu försöker jag få lite matte gjort innan jag ska ge mig iväg till skolan för att åka med V6 till hajken som nollan är på och leka lite lekar med dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0