14 april!

Det mest spännande som har hänt idag var att brandalarmet gick när jag jobbade J.A idag och alla fick utrymma kårhuset. Detta på grund av rök från lasergame som annordnades i kårhuset. Kul grej att ordna lasergame där synd bara att jag råkade jobba och inte kunde vara med. Det kändes i och för sig skönt att tjäna lite pengar. På tal om jobb och pengar så börjar få lite ångest och panik över sommaren och jobb. Jag har ännu inte fått någonting, jag satsar på att få praktik någonstans men det verkar väldigt svårt. Eftersom jag ska tågluffa i juli i tre veckor så kan jag inte heller ta på mig någon period i hemtjänsten... Än är det ju ett tag kvar så jag hoppas det löser sig.
 
Förutom jobb känns det som att jag knappt hunnit något i helgen. Jag har knappt fått något plugg gjort eller annat vettigt. Det blev i alla fall födelsedagsfest och utgång på excet igår. Ännu en gång kan jag konstatera att det inte är mycket som slår schlagerdansgolvet där! Bra kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0