16 aril!

Jag satt i över två timmar fram till klockan tolv på nattenå antagning.se och svor över och hade panik över att jag inte kunde skicka in min anmälan. Typiskt mig att vara ute i sista minuten då sidan ofta är överbelastad. Som tur var så förlände de anmälningstiden till idag kl. 24.00. Nu är den i alla fall inskickad! Det har ju varit så skönt innan när man haft klart och bestämt för sig vad man ska läsa och inte behöva fundera på det. Nu ska man helt plötsligt börja söka och välja kurser inför hösten och på så sätt påverka sin utbildning och styra den till viss del. Jag ogillar alla sånna sorters val. Särskilt när det finns så stort utbud av kurser och det är svårt att hitta kurser.
 
Det är för övrigt väldigt ovanligt att jag hinner sitta här innan skolan börjar. Den tiden har jag aldrig. Ändå steg jag ungefär upp samma tid som jag brukat, kring kvart över sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0