19 april! Fredaaaaaaag

Slut på veckan och äntligen helg! Lilla dammiddagen på lördag och cortegen drar igång i helgen. Mycket roligt som händer nu framöver!

Dagen började mindre roligt med en 4-timmars föreläsning i inneklimat och tekniska system. Mim mobil hade 100% laddning halv åtta imorse och vid två tiden var den död. Det speglar ganska bra om hur rolig föreläsningen var... Den fortsatte betydligt bättre med en vända på stan för att fixa lite smågrejer och sedan var jag med i V:s lag i CM (Chalmers mästerkskapen) i kubb. Alltid roligt med lite tävling, mindre roligt att förlora. Men en jumboplats är det inte alla som klarar av att nå. Vi hade i alla fall trevligt! Syns på bilden nedanför också.
Min kvällsnöje har sedan bestått av en löptur med Henrik och Patrik. En långtur var det sagt, broarna runt närmare bestämt. Det slutade tillslut med att vi bestämde oss för att köra 21km! Med avslutning upp till Masthuggskyrkan som ligger väldigt högt upp. Jag är sjukt stolt över mig själv och det känns riktigt bra nu efteråt. Jag klarar mer än vad jag tror. Med mindre än en månad kvar (jag fick startbeviset igår!) till Göteborgsvarvet så känner jag mig inte alltför dålig nu.
 
Nu kommer jag somna gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0