Söndag 7 april!

Det kändes bra efter fredagens tenta. Solen sken (börjar nästan bli en vana här i Göteborg också) och det var helg! Det firades med storhandling på maxi och en löptur. Det är nu man gillar löpning, i vårsolen när det går lagomt tungt. Firandet fortsatte med öl på andra lång med Vania. Helgen har fortsatt väldigt bra med bland annat shopping och fix av sånt jag annars inte hinner. Min cykel är nu inlämnad för reperation, en aning dyrt men jag har svårt att göra sådant själv när jag inte har några verktyg och egentligen inte riktigt vet vad jag ska göra. Ett nytt kedjeskydd behövde den och en eker var lös som också behövde ordnas. Skönt att kunna börja cykla snart igen!
 
I alla fall riktigt skönt att ha några dar utan att behöva tänka på plugg och ha ångest över plugg man borde göra. Jag låg i fas i byggnadsfysiken redan innan lovet och arkitektturhistoriskauppsatsen gick ända hyfsat fort att skriva. Som vanligt efter ett lov känner jag mig rätt taggad på sista läsperioden innan sommaren nu. Shit, vi har inte ens en läsperiod kvar! Mindre än åtta veckor innan det är sommarlov! Och det kommer gå fort! Snart börjar ju cortegen, vilket gjorde sig påmint idag när vi hämtade cortegeprogram. Så om någon vill köpa så har jag ett dussin och lite till för försäljning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0