Boden del 2

Nu är jag tillbaka hemma i Boden igen efter min 4 veckors långa semester och äventyr ute i Europa. Den 2a juli åkte jag ner med morgonflyget till kära Göteborg och var där i några dagar (såklar var vädret urkasst) innan jag, Marie och Cornelia for iväg från Göteborgs tågstation lördagen den 6e juli. Vi var borta i tre veckor och jag ska skriva ett längre inlägg om vår resa när jag får lite tid och orkar skriva. Det var en grym resa, men som alltid när man reser är det väldigt skönt att komma hem.
 
Idag var det min andra dag på jobbet och det börjar bli rätt enformigt och segt det jag gör. Det är inte världens roligaste att uppdatera register. Men om jag har tur så ska jag kanske få följa med till Kiruna och gruvan nästa vecka. Så jag håller mina tummar!
Nu har jag precis druckit ett glas oboy (det var år och dar sedan jag gjorde det sist!) efter en löptur och bastu. Jag har sprungit varje dag sen jag kom hem nu, 9km, 5km och idag 7.5km. Det går tungt! Men det är helt rätt efter drygt tre veckors vila. Nu är det dock bara att ta tag i träning och lite nyttigare liv. Nutella på vitt bröd till frukost är något man bara får unna sig på semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0