27 juni!

Idag fick vi resultaten från sista tentan, som jag har väntat! Alla lärare tar såklart alltid all tid som det får (tre veckor) för att rätta tentorna. Jag fick godkänt på båda delarna i byggfysiken och en 4a i matematisk statiskt. 52.5 klarade poäng denna termin! Det är grymt! Jag känner att jag måste skryta lite för att det gått så bra denna termin och jag har fått bättre självförtroende i skolan med plugget. Första terminen under mina två Chalmers år utan en omtenta utan bara tagit igen kurser.
Jag börjar redan bli taggad för en ny termin till hösten!

Dessutom tre jobbdagar kvar innan jag har några dagar ledigt i Göteborg före vi åker på årets resa! Just nu sitter jag bara och ler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0