14 mars! Wish me good luck

Två dagar intensivt pluggande av byggnadsmaterial och en typ tenta hoppas jag ska räcka för att klara tentan imorgon. Nu är jag riktigt less att läsa om olika hårdningsprocesser och detaljfrågor om plaster. Varför önskar man varje tenta period att man pluggat mer innan... Det har blivit dåligt med träning nu under tentaplugget förutom igårkväll då jag passade på att köra ett bodycombat pass. Det är rätt roligt med slag och sparkar. Men än en gång skrattar jag år mig själv och min otroligt dåliga koordination. Till och med instruktören ler åt mig när hon ser att jag blandar ihop ben och armar och att det tar x antal gånger innan jag förstått hur jag ska göra. Är jag ovanligt trög? Jag skyller på att jag hjärnan är slut efter en lång pluggdag.
 
Om en vecka åker jag förresten till Krakow och sen bär det hem till Boden (och Pajala) för en vecka i vinterlandskap. Otroligt skönt! Här är det kallt som vintern men utan snö. Det ser så fint och vårigt ut men när man går ut fryser man nästan ihjäl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0