18 mars! Helgen

Helgen gick alldeles för fort. Dessutom sov jag bort halva helgen kändes det som. I fredags hade V6-13 full moon-gasque och jag, Henrik och Cornelia hjälpte till att jobba på eftersläppet. Jag hade glömt hur trött och sliten man är dagen efter att ha jobbat gasque, trots att man inte städat i flera timmar. Jag kände mig nästan bakis när jag vaknade trots att jag inte druckit en enda droppe alkohol. Det var i alla fall riktigt kul på både sittningen och att jobba, mycket folk så det var fullt upp.
Därför fick jag inte mycket gjort på lördagen förutom att handla mat och ut på en väldigt kort och tung löprunda innan det var ET (eftertenta)-raj på skolan. Eftersom det inte blev festande för mig på fredagen så blev det att fira att tentaperioden var över då istället. Det blev dock också en alldeles för sen kväll/natt... Det blev ändå en vända på stan på söndageftermiddagen. Tur att det var lite folk, hade aldrig orkat trängas bland massa folk då. Det blev inget fyndade för mig. Jag letar efter en vår/höstjacka men alla jackor är typ sommarjackor nu, jag vill alltså ha en som är lite fodrad som man kan ha typ snart och på hösten när det är kallare. Men det verkar ju vara omöjligt att hitta.
 
Idag startade vår nya kurs, byggnadsfysik & inneklimat och jag har även börjat lite smått på omtentaplugget. Ingen lugnt påsklov för mig inte.
 
 
Grymt kul med UV-färg iaf! Riktigt häftigt i mörkret. (fote.se)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0