8 mars! Tentavecka på g

Med mindre än en vecka kvar till sista tentan har nu tentaplugget startat på riktigt. Idag gjorde jag första övningstentan i hydrauliken och det kändes ändå helt okej. Byggmaterialen känns dock mindre bra. Så följande dagar kommer som vanligt när det är tentaperiod bli långa dagar av plugg i skolan. Imorgon ska jag och Cornelia träffas för en plugglördag i skolan och avsluta med middag, melodifestivalen quiz och melodifestivalenfinal på J.A pripps, det kommer bli en bra dag! En sväng till 4-gott (världens bästa godisaffär typ!) lär det nog också bli.
Idag har jag flytt från tentaplugget och fikat på stan, Brogyllen, med systrarna Wallo. Väldigt trevligt när man inte träffas alltför ofta. Nästa gång får det bli med alla Boden tjejer! Eftersom det var så soligt och fint väder var jag ju även tvungen att passa på att fara ut på en löptur när jag kom hem. 8.5km med 4*3min intervaller. Det gick bättre än sist men jag mådde sjukt illa under intervallerna, nästan så jag ville spy. Skönt att ha fått lite intervaller som träning, jobbigt men nödvändigt!
 
Nu ska jag krypa i sängs med byggnadsmaterials teori och läsa om betong innan jag somnar. Låter spännande va! Trevlig helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Är det möjligt att läsa om betong utan att somna?

Svar: Haha knappt alltså!
idaala.blogg.se

2013-03-12 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0