12 maj! Vårbal!

I fredags var det V-sektionens vårbal. Efter mycket velande så bestämde jag mig för att gå och det ångrar mig inte. Min andra bal hittils! Det var en supertrevlig kväll verkligen med fina människor! Dagen började med massa fix och lite förfest innan vi samlades vid operan halv fem. Det blev sedan båt ut till hemlig plats (Ruckmans vid Nya varvet). Kul att få åka båt istället för buss och med ett nytt ställe man aldrig har varit på. Maten var riktigt god och och sittningen var riktigt trevlig med fina tal. Kvällen avslutades med dans till stråkorkester och sedan festande och dansande fram till två då bussen tog oss tillbaka till Chalmers. Och tro det eller ej, men jag kunde ha mina högklackade skor på mig HELA kvällen utan att varken få skavsår eller ont i fötterna!
 
Igår, lördag, hade vi dessutom heldagsomsits med V6. Som tur var vädret perfekt, soligt och varmt, och det blev en väldigt trevlig dag det med. Vi åt brunch, spelade kubb, brännboll osv, njöt av solen och åt grillat. Vi var där ända till solen började gå ner och det började bli kyligt. Det blev mellanfest med Gammel Dansk och allsång innan vi avslutade i källaren som vanligt.
Vad kan jag mer säga än att det varit en underbart trevlig och bra helg! Tyvär väntar nu en hel del plugg att ta igen så det blir en inte lika rolig vecka som väntar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0