16 maj! Börjar bli redo

Två dagar kvar nu tills Göteborgsvarvet och jag börjar känna mig taggad! I eftermiddag var jag henrik och Lars och hämtade ut våra nummerlappar så nu är det bara sista uppladdningen kvar. Det är ju så himla kul för det är ju typ en mässa där man hämtar ut nummerlapparna där alla stora märken ställer ut samt massa andra roliga företag inom idrott. Jag vill bara ha allt, alla kläder, skor osv när jag kommer dit! Det blev i alla fall ett par halvlånga tights från adidas som fick följa med hem. Att köpa nya träningskläder kan ju vara bland de bästa som finns att köpa. Nu har jag precis kommit in från en timmes promenad på Safjället inte långt härifrån. Det är så sjukt bra väder, +25 och sol, så man vill bara vara ute. Jag började dessuom dagen med ett yoga pass för löpare. Jag tänkte att det var bra uppladdning inför varvet med att mjuka upp musklerna och stretcha lite. På senaste tiden (åren?) har jag blivit så himla stel så positioner som ska vara sköna på yogan är bara en plåga. Kanske visar att jag borde bli bättre på att stretcha och kanske gå mera på yogapass...
 
Igår hade vi äntligen (ett år senare) vår CM-vinnar-middag. Vi fick ett presentkort på 2500kr på restaurang Krakow samt presentkort på 2500 i nordstan som vi använde. En väldigt trevlig middag med Isex12 plus toastar. Och faktiskt väldig god mat också
 
På restaurang Krakow
 
 
 
Min mat igår, Oxfilewok i rågbröd
 
Vårt presentkort
 
VIsex-12 på CM gasque, Gasquers of Chicago

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0