23 maj! Sommaren planerad

Nu början sommaren äntligen falla på plats och det mesta verkar lösa sig. Jag har gått i flera veckor och haft panik över jobb, vars jag ska vara i sommar, vad jag ska göra osv. Men förra veckan fick jag ett positivt sommar så nu har jag jobb i sex veckor! Dessutom på inköpsavdelningen på Peab i Luleå. Även om arbetsuppgifterna inte är det roligaste så har jag ändå fått in en en fot på företaget och det är ju alltid positivt. Fast jag kommer sakna hemtjänsten, jag har trots allt varit där i fyra somrar nu och trivs bra. Men eftersom det inte riktigt hör till min utbildning så är det bättre att få nya erfarenheter.
 
Den 7e juni är i alla fall resan mot norr bokad. Dessutom så ska jag iväg och tågluff i sommar! Tre veckor i Europa med Cornelia och Marie, det kommer bli grymt och jag är jättetaggad! Vi bokade hemresan från Budapest idag så nu är vi ett steg närmare vår resa. Det kommer bli en riktigt bra sommar!
 
 


 
 
 
 
 
 
Bilder tagna av fote från vårbalen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0