30 maj!

Hemma i norr är det över 30+ och folk lägger upp sol och bad-bilder på instgaram och facebook. Själv sitter jag inne i ett grupprum och försöker plugga matematisk statistik, byggnadsfysik och inneklimat. Här är det också rätt bra väder även om det inte är lika bra och varmt som i norrbotten. Lika surt varje gång när det närmar sig sommar och det är bra väder men istället är det tentaperiod och man måste sitta inne och plugga...Alla i Boden kommer ju vara jättebruna när jag kommer hem och är likblek!
Nu är det inte många dagar kvar dock, första tentan (statistik) skrivs imorgon. Det ska nog gå bra förhoppningsvis! Jag ska ladda upp med lite morgonshopping på H&M och en promenad innan tentan (eftermiddagstenta).
Idag fick jag hem mitt anställningsbevis som jag skrev under. Det känns riktigt bra det här nu, det blir spännande med något nytt! Men känns konstigt att jag åker hem om en vecka och att jag börjar jobba nästan direkt. Det ska dock bli skönt att komma hem till familjen, bli lite ompysslad, springa mina gamla löprundor, gå skogspromenader med Zorro och träffa alla gamla vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0