5 maj!

Efter en relativt lugn och skön helg som mest bestått av plugg och vila så ska jag snart krypa i sängs för att ladda för en rätt så händelserik och väldigt rolig (förhoppningsvis!) vecka! Dock blir det en hel del plugg mellan allt de roliga också. Efter cortegen ligger jag en bra bit efter i båda kurserna och tiden till tentorna blir bara mindre och mindre... Men det ska nog gå bra det här med. Jobbigt nog så är det som jobbigast den här tiden på året att motivera sig att plugga när solen lyser utanför och man vill bara vara ute. Jag har glömt att säga att jag klarade envariabelanalysen äntligen!!! Underbar känsla! 22.5 högskolepoäng hittils denna termin och förhoppningsvis blir det 22.5 poäng till nu till sommaren.
 
Förutom pluggångest så har jag även jobbångest nu. Än så länge är det enda jag har 3 veckors jobb i hemtjänsten i Boden. Jag som hade hoppats på att få praktik men det verkar nästan omöjligt, mycket svårare än vad jag hade trott i alla fall. Tre veckors jobb ger mig i alla fall typ hyran över sommaren men det hade ju varit bra att ha lite mer än så...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0